-->

2016. február 6., szombat

Susan Ee - Túlélők világa

Hali-halihó minden kedves olvasónak! Egy év kihagyás után (hát, kb...) visszatértem, hozom a kritikákat! Úgy döntöttem, felhasználom kevéske szabadidőmet az elkövetkezendő évben és folytatom a félbehagyott ill. privátba rakott blogjaimat. Igyekszem minél frissebb és szaftosabb bejegyzésekkel tarkítani az oldal sémáját. Nos, ezután az aranyos, ámde hosszú bevezetés  után , vágjunk is bele rövidke ajánlómba.
Az esetleges események felfedéséért vállalom a kockázatot, igyekszem minél kevesebb ilyet beletenni az összefoglalóba, de azért kirakom, csak, hogy ne lepődjetek meg:

SPOILER ALERT! 

Susan Ee irónő munkásságát tavaly március óta követem nyomon, az Angyalok bukása előtt azt sem tudtam, hogy bű vagy bá. (A cikket itt olvashatjátokAz idei évben ugye megkezdtem tanulmányaimat a gimnáziumban és a magyar tanárom, aki nem mellesleg egy rendkívül intelligens nő, megkért, hogy adjak be egy esszét, egy nyáron olvasott könyvről. Nos, tavaly nyáron nekem sikerült tízes darab könyvet beszereznem, ami nem volt egy olcsó mulatság, de minden centet megért. És ezt a könyvet is megvettem. Vegyes érzésekkel fogtam neki, mint olvashattátok, az első rész rengeteg port felkavart, már ami engem illet, hol imádtam, hol pedig kivágtam volna az ablakon. De érdekelt, hogy mi lett a sorozatból, így nekikezdtem. Ami ért ezalatt az egy könyv alatt, az valami fantasztikus volt. Jellemfejlődés. Jellemfejlődés. JELLEMFEJLŐDÉS! Penryn karaktere igazi kis Tomb Raider-ré nőtte ki magát. Jobbnál jobb dolgokat kezdett el csinálni, angyalokkal verekszik, börtönszökéseket tervez, szörnyeket lovagol. Bár, az lehet, hogy a húga Paige volt. Igen, megmentette a kislányt, de hatalmas árat fizetett érte. Nem részletezném, de ez egy aprócskát elszomorított. Viszont cserébe megkaptuk a mi kedves Rafael angyalkánk romantikus oldalát is. Hála az égnek! Mekkora megkönnyebbülés volt őt újra visszakapni! Ő a másik kedvenc karakterem (hát persze, ő is főszereplő, miket beszélsz, te gyagya tyúlk?!) Az esszémben teljes kis garmadát állítottam fel a könyv pozitívumaiból. Ettől a pillanattól fogva, soha többet nem fogok kételkedni Susan tudásában. Sok mindent írtam, ami ide is beillik és elég szakmai fogalmazás lett szóval, ha nem bánjátok, le is írnék pár sort belőle.



,,Azért ezt a könyvet választottam, mert ez az egy volt olyan hatással rám, ami egy kicsit a gondolkodásomat is megváltoztatta az írással kapcsolatban. Gyakran írok én is, novellákat hol 100 oldalas történeteket és egy nagyon jó összefüggést találtam az írónő és köztem. A mai világ szeret a jövő és a világvége témájával foglalkozni. Sorozatok, filmek, regények épülnek erre a témára. Mindenkinek megfordul legalább egyszer a fejében, hogy mi lesz, ha a világ... Valaki úgy képzeli el, hogy minden élőlény kihal a bolygóról, valaki úgy, hogy megfagyunk, míg mások a robotoknak szentelik a jövőt. Az írónő pedig angyali seregek támadásával hozza összefüggésbe ezt az egészet. Nem rossz feltevés, bármi bekövetkezhet. A közös bennünk az az, hogy mindannyian kiváncsiak vagyunk. Én is, te is. Egyetlen közös téma, és a világ milliói azonnal felszólalnak, csak, hogy megoszthassák feltevéseiket. Na, ezért olyan jó ez a könyv. A témája érdekes, a szereplői emberiek, akárcsak te és én és mindenki kiveheti a részét belőle. Izgalmas, humoros, misztikus és mellé még a fogalmazása is briliáns. Az egyik kedvencem lett."


 



Mindenkinek ajánlom nagy szeretettel. Én egy nap alatt kivégeztem, úgy, hogy még szünetet sem tartottam. Egyszerűen képtelenség volt letenni, ritkán járok így könyvekkel, de ez megfogott. Amennyire megosztó volt az első rész, annyira remek volt az utóbbi és a romantikus szál sem idegesítően csöpögős. Ennél a könyvnél ez külön plusz pont. Ha további kritikákat szeretnétek látni, iratkozzatok fel, adjatok életjelet magatokról, ne sajnáljátok rám az időt, szívesen beszélgetek, bárkivel, bármiről. Huh, micsoda reklámblokk lett ez! Ennyi lett volna ez a könyv elemzés, tudom rövidke lett, de hát, sosem voltam bő szavú és ez egy ajánlónak készült. Bízzatok bennem, ez a könyv fantasztikus, bár a nagyon kicsi korosztálynak egyértelműen nem jó. További kérdésekkel nyugodtan forduljatok hozzám! Ölelés nektek! ❤



Összesítésben nálam mindenképp 5 csillag:




Besorolás: 14 év fölötti korosztályok

Kiadás éve: 2013

Kategória: Fantasy, kaland, romantikus, thriller

Ajánlom: GYORSAN OLVASSÁTOK EL, HA MÉG NEM TETTÉTEK MEG!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése